Допоміжні матеріали









Поради щодо надання зворотного зв’язку на роботу інших учасників

Забезпечення ефективного зворотного зв’язку (відгуків, коментарів, пропозицій) є важливим компонентом будь-якого творчого процесу. Надання конструктивних відгуків приносить користь як тим, хто надає свої коментарі щодо виконаної роботи, так і тим, хто їх отримує, оскільки за допомогою зворотнього зв’язку учні пояснюють свої ідеї та відповідають на цікаві запитання.Детальніше


[[Файл:Shkola_4.gif]]

[[https://mail.google.com/mail/u/1/?tab=wm#inbox/163ab27c9206f040]]


* [https://mail.google.com/mail/u/1/?tab=wm#inbox/163ab27c9206f040]



ДЕСЯТЬ ПОРАД ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ З ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ   

Джуді Ксаппіка (Judi Харріса) 


  1. Розробити чіткий план проекту, який є логічним і керованим. Пояснити учням принципи частоти і безперервності у листуванні. Телекомунікаційні проекти, які передбачають залучення дітей до регулярного користування поштою, дуже складно підтримувати.

  1. Встановити чіткий графік, встановити часові терміни для листування, і постійно  нагадувати собі і учням по мірі наближання до терміну листування. Для того, щоб організувати роботу класу, вчитель і учні мають бути в 10 разів більш організовані, ніж при роботі в режимі онлайн.

  1. Будьте впевнені, що учні мають постійний доступ до комп'ютерів. Раз на тиждень в комп'ютерної лабораторії – це мало часу. Для учнів, щоб отримати максимальну віддачу від телекомунікаційного проекту, вони повинні бути здатні брати участь в електронному листуванні як мінімум, два або три рази на тиждень.

  1. Фокус на використання інструментів, а не на самі інструменти. Запитайте: "Як я можу найкращим чином використовувати технічні засоби, щоб допомогти дітям робити те, що краще всього зробити з цими інструментами?"

  1. Управляти проектами так, щоб заохочувати спільне навчання. Спільна робота мотивує учнів задуматися про багато питань: про роботу в групі, оцінки, чому вони навчилися тощо. Подумайте і допоможіть ефективно сформулювати питання, які вони хочуть поставити іншим. Спільні проекти допомагають учням розвинути критичне мислення та навички запитування.

  1. Постійно працюйте над групотворчою діяльністю, орієнтованою на запобігання проблем у малих групах. Навіть за відсутності будь-яких проблем, то практично неможливо управляти проектами, якщо учні мають свої власні акаунти.

  1. Дослідження вчених-педагогів показують, що більшість проектів, в яких учні використовували власні електронні адреси,  є менш успішними. Учні одержують набагато більше від проектів, в якому викладачі та учні складають повідомлення електронної пошти разом, з використанням таких методів як керування вміннями ставити і відповідати на запитання.

  1. Експертні консультації, які  доступні за електронною поштою, як правило, краще використовувати для спеціалізованої інформації або роз'яснень, а тому найбільш цінні для учнів з конкретними інтересами. Учні повинні ретельно дослідити тему перш ніж, як зв'язуватися з експертом електронною поштою

  1. Школа має мати особливу політику використання електронної пошти. Розробіть такі положення і слідуйте ним, щоб забезпечити адекватний нагляд, а також навчити учнів тому, як вести себе відповідально при телекомунікаціях. Крім того, співпраця в освіті має важливе значення, оскільки засоби масової інформації значною мірою перебільшують небезпеку користування Інтернетом.

  1. Найголовніше, запитати: "Чи варто це робити? - І зробити це питання постійним при використання електронної пошти у навчанні.

 «Телекомунікаційні  проекти вимагають атмосфери співтовариства, в якій вчителі також навчаються разом з учнями". 

https://drive.google.com/open?id=1Vd_AVTBH6ML5aW-UPo-PcrSRPqo&usp=sharing

https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1Vd_AVTBH6ML5aW-UPo-PcrSRPqo&ll=47.77206538574448%2C33.56143831406257&z=10

https://learningapps.org/3042199


Немає коментарів: