Поради щодо надання зворотного зв’язку на роботу інших учасників
Забезпечення ефективного зворотного зв’язку (відгуків, коментарів, пропозицій) є важливим компонентом будь-якого творчого процесу. Надання конструктивних відгуків приносить користь як тим, хто надає свої коментарі щодо виконаної роботи, так і тим, хто їх отримує, оскільки за допомогою зворотнього зв’язку учні пояснюють свої ідеї та відповідають на цікаві запитання.Детальніше
[[Файл:Shkola_4.gif]]
* [https://mail.google.com/mail/u/1/?tab=wm#inbox/163ab27c9206f040]
ДЕСЯТЬ ПОРАД ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ З ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ В ПРОЕКТНІЙ
ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Джуді Ксаппіка (Judi Харріса)
Джуді Ксаппіка (Judi Харріса)
- Розробити чіткий план проекту, який
є логічним і керованим. Пояснити учням принципи частоти і безперервності у
листуванні. Телекомунікаційні проекти, які передбачають залучення дітей до
регулярного користування поштою, дуже складно підтримувати.
- Встановити чіткий графік,
встановити часові терміни для листування, і постійно нагадувати собі і учням по мірі
наближання до терміну листування. Для того, щоб організувати роботу класу,
вчитель і учні мають бути в 10 разів більш організовані, ніж при роботі в
режимі онлайн.
- Будьте впевнені, що учні мають
постійний доступ до комп'ютерів. Раз на тиждень в комп'ютерної лабораторії – це мало часу. Для учнів, щоб отримати максимальну віддачу від телекомунікаційного
проекту, вони повинні бути здатні брати участь в електронному листуванні як
мінімум, два або три рази на тиждень.
- Фокус на використання інструментів, а не на самі інструменти.
Запитайте: "Як я можу найкращим чином
використовувати технічні засоби, щоб допомогти дітям робити те, що краще
всього зробити з цими інструментами?"
- Управляти проектами так, щоб заохочувати спільне
навчання. Спільна робота мотивує учнів задуматися
про багато питань: про роботу в групі, оцінки, чому вони навчилися тощо. Подумайте
і допоможіть ефективно сформулювати питання, які вони хочуть поставити
іншим. Спільні проекти допомагають учням розвинути критичне
мислення та навички запитування.
- Постійно працюйте над групотворчою діяльністю,
орієнтованою на запобігання проблем у малих групах. Навіть за відсутності
будь-яких проблем, то практично неможливо управляти проектами, якщо учні
мають свої власні акаунти.
- Дослідження вчених-педагогів показують,
що більшість проектів, в яких учні використовували власні електронні
адреси, є менш успішними. Учні одержують набагато більше від проектів, в якому
викладачі та учні складають повідомлення електронної пошти разом, з
використанням таких методів як керування вміннями ставити і відповідати на
запитання.
- Експертні консультації, які доступні за електронною поштою, як
правило, краще використовувати для спеціалізованої інформації або
роз'яснень, а тому найбільш цінні для учнів з конкретними інтересами. Учні
повинні ретельно дослідити тему перш ніж, як зв'язуватися з експертом
електронною поштою
- Школа має мати особливу політику використання
електронної пошти. Розробіть такі положення і слідуйте ним, щоб забезпечити
адекватний нагляд, а також навчити учнів тому, як вести себе відповідально
при телекомунікаціях. Крім того, співпраця в
освіті має важливе значення, оскільки засоби масової інформації значною
мірою перебільшують небезпеку користування Інтернетом.
- Найголовніше, запитати: "Чи варто це робити? - І зробити це питання постійним при використання
електронної пошти у навчанні.
«Телекомунікаційні проекти вимагають атмосфери співтовариства, в
якій вчителі також навчаються разом з учнями".
https://drive.google.com/open?id=1Vd_AVTBH6ML5aW-UPo-PcrSRPqo&usp=sharing
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1Vd_AVTBH6ML5aW-UPo-PcrSRPqo&ll=47.77206538574448%2C33.56143831406257&z=10
https://learningapps.org/3042199
https://drive.google.com/open?id=1Vd_AVTBH6ML5aW-UPo-PcrSRPqo&usp=sharing
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1Vd_AVTBH6ML5aW-UPo-PcrSRPqo&ll=47.77206538574448%2C33.56143831406257&z=10
https://learningapps.org/3042199
Немає коментарів:
Дописати коментар