План вивчення теми
Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
Яцків Любов Йосафатівна
Назва навчального закладу
Апостолівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №4
Місто, село, район, область
м. Апостолове, Апостолівська ОТГ, Дніпропетровська області
Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
29.05.2018 – 08.06.2018
Тренери
Харлаш Людмила Михайлівна, Запорожець Ольга Миколаївна, Коляда Ірина Григорівна
Місце проведення тренінгу
КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти», м.Дніпро
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
Назва
Віртуальний світ
Стислий опис
(анотація проекту)
У цьому проекті хочу розкрити Чого більше: реальності чи віртуальності? А також Чи є мій віртуальний світ реальним? Проект розрахований для учнів 9 класу при вивченні інформатики. Дослідницький характер проекту сприяє розвитку логічного та просторового мислення, уміння здійснювати самооцінку своєї діяльності, узагальнювати інформацію, набувати навичок роботи в групі над виконанням проекту. Проект спрямований на розвиток уяви, фантазії, творчих здібностей та вмінь учнів. Учні демонструють свої знання у формі блогу, вікі-статті, мультимедійної презентації.
Предмет, навчальна або виховна тема
Проект розрахований для учнів 9 класу 15 -16 років при вивченні теми з інформатики «Інтернет». Вивчення мережевих технологій, формування вмінь пошуку
інформації в Інтернеті, її аналізу і використання, спільної роботи
з електронними документами засобами комп’ютерних мереж
розпочинається з початкової школи та триває до кінця 11 класу.
Сумісний предмет Технології
Клас (вікова категорія)
Запишіть клас та вік учнів
9 клас, 15 – 16 років
Приблизний час вивчення теми
Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
Шість 45-хвилинних уроків, або 6 тижнів
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Відповідно до освітніх Державних стандартів, навчальних програми, проекту «Нова школа», навичок XXІ століття
Основні запитання
Ключове запитання
Чому життя смугасте?
Тематичні запитання
Як “рожеві окуляри” заважають відчувати реальність?
Змістові запитання
Чого більше: реальності чи віртуальності?
Чи є мій віртуальний світ реальним?
План оцінювання ( Заповніть Графік оцінювання )
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Мозкова атака
Обговорення Основних запитань
Перегляд презентації вчителя та її обговорення
Використання «Асоціативного куща»
Робота з таблицями «ЗХД»
Таблиця «ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя
Презентація Основних запитань
Анкетування
Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)
Анкета
Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки
Форма для оцінювання продуктів проекту
Письмові огляди, звіти
Демонстрація (захист проекту), презентація
Рольова гра
Опитування
Робота з таблицями «ЗХД»
Форма оцінювання публікації, презентації (продукту)
Таблиця «ЗХД»
Методичні засади
Попередні знання та навички
• Базові знання з використання текстового редактора.
• Уміння здійснювати пошук в Інтернеті.
• Функціональні знання клавіатури та вміння користуватися мишею роздруковувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері).
•Вміння працювати з об’єктами (копіювати переміщувати зберігати.
• Знати Безпеку в Інтернеті.
•Вміти правильно користуватися Інтернетом та контролювати свій стан здоров'я.
• Розуміти негативний вплив Інтернету на здоров’я людини.
Діяльність учнів та вчителя
-
Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
-
Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
-
Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
-
Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
-
Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні(враховуючи учнів, які мають проблеми у навчанні та обдарованих учнів)
-
Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.
Перед початком вивчення теми учитель демонструє стартову презентацію з теми «Віртуальний світ», розповідає про майбутнє дослідження учням залучивши до роботи над темою учнів старших класів. На початковому етапі учитель обговорює з класом ключове питання «Чому життя смугасте?». Методом мозкової атаки визначають напрямки своїх досліджень. За допомогою вчителя учні виконують проектні групи та отримують завдання з урахуванням своїх інтересів : 1 група - Як “рожеві окуляри” заважають відчувати реальність? результати дослідження представляються у вигляді презентації; 2 група - Чого більше: реальності чи віртуальності?,
результати дослідження представляються у вигляді хмаринки слів, 3 група – « Чи є мій віртуальний світ реальним?», результати дослідження представляють у вигляді інтерактивного плакату. Впродовж всього навчання вчитель консультує учнів, спостерігає та аналізує їх діяльність. Використовуючи різні методи та інструменти оцінювання (ЗХД схема, асоціативний кущ, контрольний список) учитель виявляє навчальні потреби учнів. Наприкінці вивчення теми за допомогою опитувальника відбувається перевірка результатів досягнень учнів. Учні представляють результати досліджень.
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)
☒ Фотоапарат
☒ Комп’ютер (и)
☐ Цифровий фотоапарат
☐ DVD - програвач
☒ Доступ до Інтернету
☐ Лазерний диск
☒ Принтер
☒ Мультимедійний проектор
☒ Сканер
☐ Телевізор
☐ Відеомагнітофон
☐ Відеокамера
☐ Обладнання для відео конференцій
☐ Інше
Програмне забезпечення (відмітьте необхідне)
☐ Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
☐ Програма для створення публікацій
☐ Програма для електронної пошти
☐ Енциклопедія на компакт-диску
☐ Програма для роботи із зображеннями
☐ Програма для створення комп’ютерних презентацій
☐ Програма для роботи з Інтернетом
☐ Програма для розробки веб-сторінок
☐ Програма для роботи з текстами
☐ Інше
Інтернет ресурси
http://www. Mon. gov.ua/ - офіційний сайт Міністерства освіти та науки України
http//www. Osvita.org./ - Освітньо – консультаційний центр «Освіта».
Інші ресурси
Запрошені експерти, наставники, учні інших класів, члени громади, батьки.
Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
| |||||||||
Ім’я, по-батькові та прізвище
|
Яцків Любов Йосафатівна
| ||||||||
Назва навчального закладу
|
Апостолівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №4
| ||||||||
Місто, село, район, область
|
м. Апостолове, Апостолівська ОТГ, Дніпропетровська області
| ||||||||
Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
| |||||||||
Дати проведення тренінгу
|
29.05.2018 – 08.06.2018
| ||||||||
Тренери
|
Харлаш Людмила Михайлівна, Запорожець Ольга Миколаївна, Коляда Ірина Григорівна
| ||||||||
Місце проведення тренінгу
|
КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти», м.Дніпро
| ||||||||
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
| |||||||||
Назва
| |||||||||
Віртуальний світ
| |||||||||
Стислий опис
(анотація проекту)
| |||||||||
У цьому проекті хочу розкрити Чого більше: реальності чи віртуальності? А також Чи є мій віртуальний світ реальним? Проект розрахований для учнів 9 класу при вивченні інформатики. Дослідницький характер проекту сприяє розвитку логічного та просторового мислення, уміння здійснювати самооцінку своєї діяльності, узагальнювати інформацію, набувати навичок роботи в групі над виконанням проекту. Проект спрямований на розвиток уяви, фантазії, творчих здібностей та вмінь учнів. Учні демонструють свої знання у формі блогу, вікі-статті, мультимедійної презентації.
| |||||||||
Предмет, навчальна або виховна тема
| |||||||||
Проект розрахований для учнів 9 класу 15 -16 років при вивченні теми з інформатики «Інтернет». Вивчення мережевих технологій, формування вмінь пошуку
інформації в Інтернеті, її аналізу і використання, спільної роботи
з електронними документами засобами комп’ютерних мереж
розпочинається з початкової школи та триває до кінця 11 класу.
Сумісний предмет Технології
| |||||||||
Клас (вікова категорія)
Запишіть клас та вік учнів
| |||||||||
9 клас, 15 – 16 років
| |||||||||
Приблизний час вивчення теми
Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
| |||||||||
Шість 45-хвилинних уроків, або 6 тижнів
| |||||||||
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Відповідно до освітніх Державних стандартів, навчальних програми, проекту «Нова школа», навичок XXІ століття
| |||||||||
Основні запитання
| |||||||||
Ключове запитання
|
Чому життя смугасте?
| ||||||||
Тематичні запитання
|
Як “рожеві окуляри” заважають відчувати реальність?
| ||||||||
Змістові запитання
|
Чого більше: реальності чи віртуальності?
Чи є мій віртуальний світ реальним?
| ||||||||
План оцінювання ( Заповніть Графік оцінювання )
| |||||||||
Графік оцінювання
| |||||||||
На початку проекту
|
Впродовж роботи над проектом
|
Наприкінці роботи над проектом
| |||||||
Мозкова атака
Обговорення Основних запитань
Перегляд презентації вчителя та її обговорення
Використання «Асоціативного куща»
Робота з таблицями «ЗХД»
|
Таблиця «ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя
Презентація Основних запитань
|
Анкетування
Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)
|
Анкета
Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки
Форма для оцінювання продуктів проекту
Письмові огляди, звіти
|
Демонстрація (захист проекту), презентація
Рольова гра
Опитування
Робота з таблицями «ЗХД»
|
Форма оцінювання публікації, презентації (продукту)
Таблиця «ЗХД»
| ||||
Методичні засади
| |||||||||
Попередні знання та навички
| |||||||||
• Базові знання з використання текстового редактора.
• Уміння здійснювати пошук в Інтернеті.
• Функціональні знання клавіатури та вміння користуватися мишею роздруковувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері).
•Вміння працювати з об’єктами (копіювати переміщувати зберігати.
• Знати Безпеку в Інтернеті.
•Вміти правильно користуватися Інтернетом та контролювати свій стан здоров'я.
• Розуміти негативний вплив Інтернету на здоров’я людини.
| |||||||||
Діяльність учнів та вчителя
| |||||||||
Перед початком вивчення теми учитель демонструє стартову презентацію з теми «Віртуальний світ», розповідає про майбутнє дослідження учням залучивши до роботи над темою учнів старших класів. На початковому етапі учитель обговорює з класом ключове питання «Чому життя смугасте?». Методом мозкової атаки визначають напрямки своїх досліджень. За допомогою вчителя учні виконують проектні групи та отримують завдання з урахуванням своїх інтересів : 1 група - Як “рожеві окуляри” заважають відчувати реальність? результати дослідження представляються у вигляді презентації; 2 група - Чого більше: реальності чи віртуальності?,
результати дослідження представляються у вигляді хмаринки слів, 3 група – « Чи є мій віртуальний світ реальним?», результати дослідження представляють у вигляді інтерактивного плакату. Впродовж всього навчання вчитель консультує учнів, спостерігає та аналізує їх діяльність. Використовуючи різні методи та інструменти оцінювання (ЗХД схема, асоціативний кущ, контрольний список) учитель виявляє навчальні потреби учнів. Наприкінці вивчення теми за допомогою опитувальника відбувається перевірка результатів досягнень учнів. Учні представляють результати досліджень.
| |||||||||
Матеріали та ресурси
| |||||||||
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)
| |||||||||
☒ Фотоапарат
☒ Комп’ютер (и)
☐ Цифровий фотоапарат
☐ DVD - програвач
☒ Доступ до Інтернету
|
☐ Лазерний диск
☒ Принтер
☒ Мультимедійний проектор
☒ Сканер
☐ Телевізор
|
☐ Відеомагнітофон
☐ Відеокамера
☐ Обладнання для відео конференцій
☐ Інше
| |||||||
Програмне забезпечення (відмітьте необхідне)
| |||||||||
☐ Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
☐ Програма для створення публікацій
☐ Програма для електронної пошти
|
☐ Енциклопедія на компакт-диску
☐ Програма для роботи із зображеннями
☐ Програма для створення комп’ютерних презентацій
|
☐ Програма для роботи з Інтернетом
☐ Програма для розробки веб-сторінок
☐ Програма для роботи з текстами
☐ Інше
| |||||||
Інтернет ресурси
|
http://www. Mon. gov.ua/ - офіційний сайт Міністерства освіти та науки України
http//www. Osvita.org./ - Освітньо – консультаційний центр «Освіта».
| ||||||||
Інші ресурси
|
Запрошені експерти, наставники, учні інших класів, члени громади, батьки.
|
https://docs.google.com/document/d/1qMe_mb09yLaudmZEvje6xARRtvb7M3TmTmQ332T6deo/edit
https://lyubov0202.blogspot.com/p/blog-page_0.html
План впровадження проекту
Що необхідно здійснити до початку виконання учнями
проектів
|
Хто буде це робити або хто буде допомагати?
|
Коли це необхідно зробити?
|
Відправити та
зібрати форми щодо надання прав/дозволів (щодо політики безпечного
використання Інтернету з учнями, форми згоди батьків щодо Інтернет-проектів,
обсягу та якості розміщеної учнями інформації в Інтернеті, правил поведінки
на виїзних заняттях тощо)
|
вчитель та класний
керівник
|
на початку навчального року
|
Перевірити
потрібні комп’ютерні програми у комп’ютерному класі
|
лаборант
|
до початку навчального року
|
Необхідне
обладнання/перевірка наявності та справності /оренда (відеокамера, сканер
тощо)
|
лаборант
|
до початку навчального року
|
Зарезервувати час
у комп’ютерному класі та/ або в читальному залі бібліотеки
|
вчитель інформатики
|
до початку навчального
року
|
Залучити технічних
спеціалістів, батьків, або волонтерів спільноти для допомоги у здійсненні
проекту
|
керівник проекту
|
до моменту надання
завдання для проекту
|
Перевірити
наявність потрібних книг/DVD/CD у класі
|
керівник роекту
|
до моменту надання завдання
|
Створити закладки
у Інтернеті, в браузері («Вибране»), використати відповідні теги або зберегти посилання на потрібні сайти у
класному вікі або на іншій веб сторінці для того, щоб учні могли ними легко
скористатися
|
вчитель інформатики
|
на початку проекту
|
Встановити зв’язки
та узгодити проектні плани з класом-партнером
|
керівник проекту
|
на початку проекту
|
Провести заняття
або додаткову підготовку учнів щодо використання нових технічних та
комп’ютерних засобів
|
вчителі інформатики та керівник проекту
|
до надання завдання проекту
|
Внести у розклад
роботи школи публічну презентацію завершених учнівських проектів
|
керівник проекту
|
на прикінці розробки
проектів
|
Розмістити статтю
про майбутній проект в шкільній газеті або на шкільному веб сайті
|
вчитель керівник
|
за два тижня до розпочатку роздачи
тем проекту
|
Відправити
інформаційний бюлетень або електронне повідомлення про ваш проект батькам
або/та керівникам спільноти
|
керівник проекту та класний керівник
|
по закінченню проекту та його
обговоренні
|
Організувати
участь незалежних доповідачів або консультантів проекту
|
керівник проекту
|
на момент захисту проектів
|
Запросити
представників центральної та/або
місцевої газети для висвітлення участі
учнів у цікавому проекті
|
керівник проекту
|
на момент роботи над роектом та його захисту
|
Придбати/отримати
матеріали та засоби для підтримки практичних видів діяльності
|
вчитель інформатики
|
на початку учбового року
|
Оновити створений
вчителем веб сайт або вікі для застосування учнями упродовж навчальної теми
|
вчитель інформатики
|
за Державною програмою
|
Спланувати та розробити план управління
учнівськими файлами, включаючи перевірку прогресу учнів у навчанні
|
керівник проекту
|
на протязі всього учбового процесу
|
Що необхідно здійснити упродовж виконання учнями
проектів?
|
Хто буде це робити або хто буде
допомагати?
|
Коли це необхідно зробити?
|
Організувати
команди однокласників для роботи та взаємоперевірки
|
керівник проекту
|
на час роботи з
проектами
|
Отримати доступ до
учнівських файлів та їх сторінок у мережі, спільному сайті, вікі або
надісланих вам електронною поштою та забезпечити надання зворотного зв'язку
щодо їх робіт
|
керівник проекту
|
на протязі всього
проекту
|
Зателефонувати
доповідачам, консультантам або добровольцям за кілька днів до запланованого
візиту в клас
|
керівник проекту
|
на захист проекту
|
Сфотографувати
працюючих над проектом учнів
|
керівник проекту
|
під час роботи на
проекті
|
Запросити
представників центральної та/або місцевої газети для висвітлення процесу роботи учнів.
|
керівник проекту
|
під час захисту
проекту
|
Моніторинг
розміщених в мережі Інтернет продуктів учнів щодо їх раціонального,
безпечного та відповідального використання
|
керівник проекту
разом з класним керівником
|
під час роботи над
проектом
|
Моніторинг
прогресу створення портфоліо учня
|
керівник проекту
|
під час роботи
|
Що необхідно здійснити наприкінці виконання проектів?
|
Хто буде це робити або хто буде
допомагати?
|
Коли це необхідно зробити?
|
Відправити
повідомлення з подякою доповідачам/добровольцям/людям, що виділили час або
ресурси
|
керівник проекту
|
після захисту
проекту
|
Забезпечити
оцінювання навчання учнів і успіху проекту в цілому, отримання зворотного
зв’язку щодо успіху навчальної теми (самооцінка вчителя, опитування батьків,
анкетування через мережу Інтернет і т.д.)
|
керівник проекту
|
на момент захисту
проекту
|
Впорядкувати файли
на комп’ютерах
|
учень
|
при роботі
|
Повернути
обладнання, книги, матеріали тощо
|
учень
|
після захисту
проекту
|
Вручити
сертифікати нагород(и) учням
|
керівник проекту
|
після захисту
проекту
|
Внесіть до
розкладу презентацію для педагогічної ради, шкільного та батьківського
комітету, місцевої ради і т.д.
|
вчитель
|
на протязі
учбового року
|
Інтегруйте
запитання у навчальні теми, які будуть розширювати та доповнювати Ключове
запитання, поставлене у наступній навчальній темі.
|
вчитель
|
постійно при оцінювані
|
Подумайте про
наступну навчальну тему, до якої можна ефективно інтегрувати комп’ютерні
технології
|
керівник
|
проекту
|
Що ще необхідно здійснити, щоб ваш
виконання учнями проектів було успішним?
Віртуальний світ
Віртуальний світ
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
---|
Мероприятия, отображаемые в часовом поясе: Киев |
https://lyubov0202.blogspot.com/
Немає коментарів:
Дописати коментар