Оцінювання

https://www.youtube.com/watch?v=Agm21SkpbNs




Очікування
Ваше прізвище та ім'я *

Ваша відповідь
Клас *


7

8

9


Інше:


Чи маєте Ви досвід роботи у проеті? *


Так

Ні

Дещо маю уяву


Інше:


Ваші очікування від участі у проекті? *

Ваша відповідь
НАДІСЛАТИ



Форма оцінювання листа

Дати заголовок Контрольний список для блогу з теми Засоби візуальної розробки програм

Опис : Контрольний список використовується учнями середніх класів для самооцінювання своїх блогів.
Ключові слова Windows-програми, форма, проект, exe-файл.
 Інструкції : Використовуйте цей Контрольний список для самооцінки свого блогу.
Категорії : 11 клас
Предмет: Інформатика 
Вид оцінювання :  Контрольний список

Відмітка про наявність
Коментарі
Мій блог має мету.


Мій блог містить інформацію з різних достовірних джерел, і я правильно цитую використані джерела.


Зміст мого блогу збалансований і правдивий.


Блог відповідним чином відображає мою особистість.


Мій блог показує, що я щиро переймаюся цією темою.


Мої дописи цікаві і достовірні.


Я регулярно додаю повідомлення до свого блогу.


Я включив(ла) додаткові функції і додержуюсь законів про авторські права.


Я заохочую читачів писати відгуки


Я включив(ла) цікаві та оригінальні розділи, які відповідають меті блогу.


У мене немає помилок у реченнях, написанні слів, пунктуації, використанні великих літер та граматиці.




Контрольний список запитань до рефлексії наприкінці роботи над проектом.
Інструкції : Використовуйте ці запитання для рефлексії власного навчання і роботи.


Коментарі/ Конкретні приклади
Чи був успішним ваш проект?

Як я працював?

Чи я навчався, прикладаючи максимальні зусилля?

Що я можу покращити в майбутньому?

Як я діяв?

Що я маю зробити інакше наступного разу?

Як за час роботи в проекті змінилося моє мислення?

Що я зрозумів з того, що я раніше не розумів?

Що я тепер роблю вправніше?

Як я можу використати нове розуміння для наступних завдань?

Що я маю робити, якщо я чогось не розумію?

Які ще інші стратегії можуть допомогти мені щось зрозуміти?

Що дійсно примушує мене замислюватись?

Як я дізнаюся, чи добре виконана мною робота?

Що мене здивувало, коли я працював над цим проектом?

Чому я і досі дивуюся?

Як я буду покращувати мою роботу і моє виконання роботи наступного разу?

Як я можу показати іншим моє мислення?

Якої я думки щодо того, як добре іншим було працювати зі мною?

На чому я маю зосередитись переглядаючи свою роботу в проекті?



ЗНАЄМО – ХОЧЕМО ДІЗНАТИСЯ – ДІЗНАЛИСЯ (З-Х-Д схема)
(опис)

В основу вправи покладено таблицю, що заповнюється на класній дошці або на великому аркуші паперу вчителем разом з учнями.
Що ми знаємо?
Що хочемо дізнатися?
Про що дізналися?
-      про Windows програми
-      про Visual Basic
-      про алгоритми
-      особливості створення програм у візуальному середовищі для розробки програм;
-      вивчити набір інструментів програмного середовища та їх властивості
-      дослідити певну предметну область та спроектувати програму.
-      Windows програми можна створювати навіть навчаючись у школі
-      для створення програмного проекту потрібні знання різних предметів


Заповнення цієї таблиці дає можливість
  • вчителю:оцінити навчальні потреби учнів, їх попередні знання
  • учням: навчатися активно і більш зацікавлено; пригадувати те, що вони вже знають; вчитися формулювати запитання; формувати нові знання.

Щоб організувати діяльність:
1. Попросіть учнів заповнити першу колонку у своїх зошитах, записуючи, що вони знають з цієї теми.
2. Накресліть таблицю на дошці і заповніть її разом із усім класом, формулюючи і коректуючи думки учнів.
3. Попросіть учнів сформулювати запитання, які вони мають з цієї теми, на які б вони хотіли знайти відповідь. Якщо потрібно, вчитель може стимулювати власним прикладом і поставити свої запитання.
4. Запишіть запитання в другій стовпчик таблиці.
5. Подальша робота може здійснюватись  різними шляхами: читання підручника, слухання доповіді, дослідження тощо, але важливо, щоб учні у всіх формах навчання шукали відповіді на свої запитання.
6. Обговорення результатів. Учні спочатку повідомляють про те, на які запитання вони знайшли відповіді і записують це у стовпчик «Що ми дізналися?»
7. Потім вони відмічають ті нові думки (ідеї, знання, результати), які вони не очікували і на які не ставили запитання. Все це записується у третій стовпчик.
8. Після цього можна попросити учнів сформулювати нові запитання до цих думок і дописати їх у другий стовпчик.
9. Запитання, на які в процесі роботи не було знайдено відповіді, можуть стати предметом для індивідуальної творчої домашньої роботи – пошук відповіді в додатковій літературі або в Інтернеті.

Цю вправу можна почати виконувати перед вивченням теми, продовжувати під час роботи над темою і використати її при завершенні теми.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1twMZgAbEYRycxxy6zrQAyO6cVRTxVbDVbMQtsG6ilAs/edit#gid=1460495192

https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive



Немає коментарів: