https://www.youtube.com/watch?v=Agm21SkpbNs
Дати заголовок : Контрольний список для блогу з теми “Засоби візуальної розробки програм”
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1twMZgAbEYRycxxy6zrQAyO6cVRTxVbDVbMQtsG6ilAs/edit#gid=1460495192
https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive
Очікування
Ваше прізвище та ім'я *
Клас *
7
8
9
Інше:
Чи маєте Ви досвід роботи у проеті? *
Так
Ні
Дещо маю уяву
Інше:
Ваші очікування від участі у проекті? *
Форма оцінювання листа
Дати заголовок : Контрольний список для блогу з теми “Засоби візуальної розробки програм”
Опис : Контрольний список використовується учнями
середніх класів для самооцінювання своїх блогів.
Ключові слова : Windows-програми, форма, проект, exe-файл.
Інструкції : Використовуйте цей Контрольний список для
самооцінки свого блогу.
Категорії : 11 клас
Предмет: Інформатика
Вид оцінювання : Контрольний список
Відмітка
про наявність
|
Коментарі
|
|
Мій блог має мету.
|
||
Мій блог містить інформацію з різних
достовірних джерел, і я правильно цитую використані джерела.
|
||
Зміст мого блогу збалансований і
правдивий.
|
||
Блог відповідним чином відображає мою
особистість.
|
||
Мій блог показує, що я щиро переймаюся
цією темою.
|
||
Мої дописи цікаві і достовірні.
|
||
Я регулярно додаю повідомлення до свого
блогу.
|
||
Я включив(ла) додаткові функції і
додержуюсь законів про авторські права.
|
||
Я заохочую читачів писати відгуки
|
||
Я включив(ла) цікаві та оригінальні
розділи, які відповідають меті блогу.
|
||
У мене немає помилок у реченнях,
написанні слів, пунктуації, використанні великих літер та граматиці.
|
Контрольний список
запитань до рефлексії наприкінці роботи над проектом.
Інструкції : Використовуйте ці запитання для рефлексії
власного навчання і роботи.
Коментарі/ Конкретні приклади
|
|
Чи був успішним ваш проект?
|
|
Як я працював?
|
|
Чи я навчався, прикладаючи максимальні зусилля?
|
|
Що я можу покращити в майбутньому?
|
|
Як я діяв?
|
|
Що я маю зробити інакше наступного разу?
|
|
Як за час роботи в проекті змінилося моє
мислення?
|
|
Що я зрозумів з того, що я раніше не розумів?
|
|
Що я тепер роблю вправніше?
|
|
Як я можу використати нове розуміння для
наступних завдань?
|
|
Що я маю робити, якщо я чогось не розумію?
|
|
Які ще інші стратегії можуть допомогти мені щось
зрозуміти?
|
|
Що дійсно примушує мене замислюватись?
|
|
Як я дізнаюся, чи добре виконана мною робота?
|
|
Що мене здивувало, коли я працював над цим
проектом?
|
|
Чому я і досі дивуюся?
|
|
Як я буду покращувати мою роботу і моє виконання
роботи наступного разу?
|
|
Як я можу показати іншим моє мислення?
|
|
Якої я думки щодо того, як добре іншим було
працювати зі мною?
|
|
На чому я маю зосередитись переглядаючи свою
роботу в проекті?
|
ЗНАЄМО – ХОЧЕМО ДІЗНАТИСЯ – ДІЗНАЛИСЯ (З-Х-Д
схема)
(опис)
В основу
вправи покладено таблицю, що заповнюється на класній дошці або на великому
аркуші паперу вчителем разом з учнями.
Що ми знаємо?
|
Що хочемо дізнатися?
|
Про що дізналися?
|
-
про Windows програми
-
про Visual Basic
-
про алгоритми
|
-
особливості створення
програм у візуальному середовищі для розробки програм;
-
вивчити набір інструментів
програмного середовища та їх властивості
-
дослідити певну предметну
область та спроектувати програму.
|
-
Windows програми можна створювати навіть навчаючись у школі
-
для створення програмного
проекту потрібні знання різних предметів
|
Заповнення
цієї таблиці дає можливість
- вчителю:оцінити навчальні
потреби учнів, їх попередні знання
- учням: навчатися активно і
більш зацікавлено; пригадувати те, що вони вже знають; вчитися формулювати
запитання; формувати нові знання.
Щоб
організувати діяльність:
1. Попросіть
учнів заповнити першу колонку у своїх зошитах, записуючи, що вони знають з цієї
теми.
2. Накресліть
таблицю на дошці і заповніть її разом із усім класом, формулюючи і коректуючи
думки учнів.
3. Попросіть
учнів сформулювати запитання, які вони мають з цієї теми, на які б вони хотіли
знайти відповідь. Якщо потрібно, вчитель може стимулювати власним прикладом і
поставити свої запитання.
4. Запишіть
запитання в другій стовпчик таблиці.
5. Подальша
робота може здійснюватись різними
шляхами: читання підручника, слухання доповіді, дослідження тощо, але важливо,
щоб учні у всіх формах навчання шукали відповіді на свої запитання.
6.
Обговорення результатів. Учні спочатку повідомляють про те, на які запитання
вони знайшли відповіді і записують це у стовпчик «Що ми дізналися?»
7. Потім вони
відмічають ті нові думки (ідеї, знання, результати), які вони не очікували і на
які не ставили запитання. Все це записується у третій стовпчик.
8. Після
цього можна попросити учнів сформулювати нові запитання до цих думок і дописати
їх у другий стовпчик.
9. Запитання,
на які в процесі роботи не було знайдено відповіді, можуть стати предметом для
індивідуальної творчої домашньої роботи – пошук відповіді в додатковій
літературі або в Інтернеті.
Цю вправу
можна почати виконувати перед вивченням теми, продовжувати під час роботи над
темою і використати її при завершенні теми.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1twMZgAbEYRycxxy6zrQAyO6cVRTxVbDVbMQtsG6ilAs/edit#gid=1460495192
https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive
Немає коментарів:
Дописати коментар